Пасяджэнне раённага вучэбна-метадычнага аб’яднання намеснікаў кіраўнікоў па вучэбнай і вучэбна-метадычнай рабоце ўстаноў адукацыі па тэме “Кіраўніцтва якасцю адукацыі на аснове кампетэнтнаснага падыходу”
24.03.2017Сучасная школа знаходзіцца ў рэжыме эксперыменту, творчых пошукаў. Рэформы, што адбываюцца ў сістэме адукацыі ў апошняе дзесяцігоддзе, яе накіраванасць на гуманістычныя, асобасна арыентаваныя і развіццёвыя адукацыйныя тэхналогіі ставяць педагагічную грамадскасць перад неабходнасцю авалодаць сучаснымі тэхналогіямі навучання і выхавання, а таксама кіравацца ў сваёй дзейнасці навуковымі ведамі, у аснове якіх ляжыць назапашаны, сістэматызаваны і апрабаваны метадычнай тэорыяй і практыкай вопыт. Дзейсную дапамогу ў вырашэнні гэтых задач і арганізацыі метадычнай вучобы педагагічных кадраў аказвае раённы вучэбна-метадычны кабінет праз работу раённых і міжшкольных вучэбна- метадычных аб’яднанняў.
На базе дзяржаўнай установы адукацыі “Рухчанскі вучэбна-педагагічны комплекс яслі-сад сярэдняя школа” 14.03.2017 года адбылося чарговае пасяджэнне раённага вучэбна-метадычнага аб’яднання намеснікаў кіраўнікоў па вучэбнай і вучэбна-метадычнай рабоце ўстаноў адукацыі па тэме “Кіраўніцтва якасцю адукацыі на аснове кампетэнтнаснага падыходу”.
Удзельнікаў вучэбна-метадычнага аб’яднання гасцінна, з хлебам-соллю сустракалі і шчыра віталі вершамі і песнямі вучні ўстановы. Яны правялі гасцей па сваім “храме” ведаў, расказалі і паказалі свае дасягненні, творчыя набыткі. Творчая атмасфера, добры настрой, створаныя вучнямі і педагогамі ўстановы, спрыялі творчай актыўнасці ўдзельнікаў пасяджэння, якое прайшло ў форме калектыўнай творчай справы.
Намеснікі кіраўнікоў мелі магчымасць наведаць вучэбныя заняткі і прааналізаваць іх з пазіцыі кампетэнтнаснага падыходу да арганізацыі вучэбнай дзейнасці вучняў, актыўна, творча і эфектыўна папрацаваць у групах……
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце Рухчанскага ВПК яслі- сад сярэдняя школа Фянюк Л. А. падзялілася з прысутнымі сваім вопытам работы па кіраўніцтве прафесійным развіццём і самаразвіццём педагогаў, спынілася на найбольш эфектыўных формах і прыёмах работы ў гэтым напрамку ва ўмовах сельскай школы.
Кіраўнік раённага вучэбна-метадычнага аб’яднання Савончык Н. В., прэзентуючы напрацоўкі творчай групы, расказала пра найбольш эфектыўныя метады і прыёмы выяўлення, вывучэння і абагульнення эфектыўнай педагагічнай практыкі, паказала, як можна сістэмна арганізаваць сумесную работу педагогаў і намеснікаў у гэтым напрамку, каб яна была дзейснай, нефармальнай і выніковай.
Пры падвядзенні вынікаў работы ўсе члены вучэбна-метадычнага аб’яднання адзначылі практычную накіраванасць, эфектыўнасць і высокі ўзровень падрыхтоўкі пасяджэння.